forum o tematyce naruto
Administrator
Leczenie ran w szpitalu przez real gracza :
- Chiyute no jutsu - o 20% szybciej
- Naosute no jutsu - o 40% szybciej
- Koiyasute no jutsu - o 60% szybciej
Wynagrodzenie za leczenie ran :
- Lekkie rany - 50y (do 10h)
- Średnie rany - 100y (10h - 24h)
- Duże rany - 150y (24h - 36h)
- Śmiertelne rany - 200y (zależnie od sędziego w walce lub 36h>)
D
Nazwa Techniki: Chiyute no jutsu
Opis Techniki: Podstawowa technika medyczna. Pozwala leczyć małe rany. Można jej użyć na siebie jak i na innych.
Nazwa Techniki: Gedokuyaku
Opis Techniki: Technika polega na tworzeniu przez medyka odtrutek na różnego rodzaju trucizny. By wykonać owe antidotum trzeba posiadać próbkę trucizny oraz odpowiedni zestaw ziół.
C
Nazwa Techniki: Naosute no jutsu
Opis Techniki: Tą techniką leczymy trochę poważniejsze uszkodzenia ciała, takie jak głębsze rany, cieżkie złamania, lub nawet krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia i trochę lepszej kontroli chakry niż przy Chiyute no Jutsu.
Nazwa Techniki: Oukashou
Opis Techniki: Po zgromadzeniu sporej ilości charky w swojej pięści Shinobi uderza nią z całej siły w ziemię, przeciwnika, bądź inny obrany przez siebie cel. Uwolniona podczas uderzenia chakra powoduje ogromne zniszczenia.
Nazwa Techniki: Saikan chuusutsu no jutsu
Opis Techniki: Do wykonania tej etchniki potrzebna jest woda. Medyk przykłada rękę do jej powierzchni i tworzy kulę. Następnie wprowadza ją do organizmu zatrutego pacjenta i wyciąga z niej fragmenty trucizny. Technika ta pozwala usunąć truciznę w szybki sposób bezpośrednio z tkanek bez wywoływania efektów ubocznych trucizny.
Nazwa Techniki: Tsuten Kyaku
Opis Techniki: Podczas wyskoku unosimy wysoko nogę, w której koncentrujemy chakrę. Po uderzeniu o ziemię, chakra zostaje uwolniona w jednym momencie co skutkuje ogromnymi zniszczeniami.
B
Nazwa Techniki: Chakra chiyute fuuin no jutsu
Opis Techniki: Trudna technika medyczna. Za pomocą własnej chakry przesyłanej poprzez ugryzienie przez inną osobę jakieś części ciała medyka można go uleczyć jego nawet bardzo ciężkie rany. Niestety technika ta bardzo mocno wyczerpuje nasze pokłady chakry i używanie jej więcej niż raz dziennie może być zgubne w skutkach.
Nazwa Techniki: Chakra no mesu
Opis Techniki: Wokół rąk użytkownika pojawia się niebieska aura tworząca skalpel. Technika ta została stworzona głównie w celach medycznych np. do operacji gdzie nie trzeba otwierać ciała pacjenta aby wykonać poszczególne cięcia wewnątrz organizmu, co zmniejsza ryzyko wdania się zakażenia. Jednak medycy znaleźli jeszcze drugie zastosowanie tej techniki w ofensywie. Dzięki kontaktowi fizycznemu z ciałem przeciwnika można przecinać jego ścięgna, mięśnie, a nawet kości. Ponadto, technika jest w stanie przeciąć twarde drewno (tak, tak, nawet Mokuton) i inne ciężkie do rozcięcia przedmioty.
Nazwa Techniki: Doku Kiri
Opis Techniki: Technika, w której użytkownik tworzy w ustach specjalną trującą substancję, a następnie wypuszcza ją z ust. Substancja w kontakcie z powietrzem zmienia się w kłęby trującego dymu. Wystarczy jeden wdech, a można znaleźć się o krok od śmierci. Mimo wszystko technika wymaga dość zaawansowanej kontroli chakry oraz dużej wiedzy o truciznach.
Nazwa Techniki: Inyu Shometsu
Opis Techniki: Inyu Shometsu jest techniką pobierającą bardzo dużą ilość chakry. Użytkownik z jej pomocą jest w stanie przyspieszyć proces regeneracji komórek na danym obszarze ciała.
Nazwa Techniki: Jikken Shigai
(Wymagana znajomość podstawowej techniki pieczętowania; Fuuin no Jutsu - Fuuinjutsu rangi D)
Opis Techniki: Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie zapieczętować w zwoju materię organiczną (ciało, krew w ampułce, oko w formalinie), chroniąc ją tym samym przed zbyt szybkim rozkładem i zniszczeniami mechanicznymi. Później owa materia w nienaruszonym stanie, może zostać użyta np. w celach eksperymentalnych. Trzeba mieć przygotowany mały zwój, gdzie mieści się 5 ciał. Technika niemożliwa dla innych zwojów.
Nazwa Techniki: Koiyasute no jutsu
Opis Techniki: Dzięki tej technice możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
Nazwa Techniki: Naikairai no jutsu
Opis Techniki: Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Nie możemy używać technik, które znał denat.
Nazwa Techniki: Ranshinshō
Opis Techniki: Użytkownik tej techniki zamienia swoją chakre w impuls elektryczny następnie przy pomocy uderzenia w szyję wprowadza go do układu nerwowego przeciwnika powodując np. że przeciwnik chcąc poruszyć nogą, rusza ręką, itp.
Nazwa Techniki: Shikon no jutsu
Opis Techniki: Technika stosowana tylko przez najlepszych medyków. Polega na udawaniu martwego poprzez zatrzymanie tętna oraz oddechu na kilka minut. Nawet najlepsi ninja mogą się na to nabrać.
Nazwa Techniki: Tanshinfuuin no jutsu
Opis Techniki: Technika pozwala nam przeszczepić gen, fragment ciała lub krew drugiej osoby. Jest to niezwykle trudna operacja i mogą pojawić się przy niej dosyć spore komplikacje. Dzięki temu Jutsu można przeszczepić nawet połowę ciała.
Nazwa Techniki: Teiryuu chishiro no jutsu
Opis Techniki: Bardzo pomocna technika medyczna. Wytwarzamy dużą bańkę dzięki której tamujemy krwawienie z jakieś kończyny, a nawet gdy zostaje ona obcięta.
A
Nazwa Techniki: Chikatsu saisei no jutsu
Opis Techniki: Chikatsu Saisei no Jutsu jest medyczną techniką na wysokim poziomie. Technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowany musi być umieszczony w centrum kwadratu złożonego ze specjalnych pieczęci. W każdym kącie siedzi po jednym medycznym ninja, którzy wspólnie wykonują proces przekształcenia komórki. Techniką tą można odnowić nawet kończynę, lecz proces taki jest czasochłonny.
Uwaga! Wymaga 4 medycznych shinobi.
Nazwa Techniki: Kishou Tensi
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis Techniki: Kishou Tensei jest tajemną sztuką Iryojutsu, wywodzącą się, podobnie jak inne techniki medyczne, z dziedziny Ninjutsu. Dzięki niej można przenieść swoje "życie" przy pomocy chakry do osoby już martwej lub będącej blisko śmierci, tym samym przywracając jej siły życiowe. W przypadku leczenia definitywnie martwej persony, wskrzeszamy ją, jednocześnie uśmiercając nas samych. Jeżeli jednak osoba żyje, aczkolwiek jest bliska śmierci, to jedynie przekazujemy jej część naszych sił witalnych, tracąc przy tym sporo zdrowia już na zawsze (z czasem, po wielorazowym użyciu jutsu, wycieńczenie prowadzi do śmierci).
S
Nazwa Techniki: Satsugaite No Jutsu
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Opis Techniki: Najpotężniejsza technika ofensywna z asortymentu medycznych Shinobi. Jest to rozwinięta technika Oukashou o potężniejszej silne. Polega ona na chwilowej koncentracji chary w swojej dłoni, co daje efekt niebieskiej poświaty. Gdy uderzy się w jakiś cel następuje uwonienie jej w jednym momencie. Jeżeli atak trafi, istnieje duża szansa że przeciwnik umrze, bądź dozna tak ogromnych obrażeń, że nie będzie w stanie dalej walczyć.
Nazwa Techniki: Sōzō Saisei
Technika zakazana, dostępna ilość zwojów 2/2
Wymagania: Zapieczętowana chakra lub nagły jej wzrost (Trzeci poziom kontroli demona lub aktywowanie drugiego poziomu CS bądź SM, z czego to drugie przy 50% skupionej chakry)
Opis Techniki: Technika polegająca na uwolnieniu leczniczej chakry, która wcześniej była skumulowana i zapieczętowana w jednym miejscu na ciele (np. u Tsunade był to romb na czole), bądź też nastąpił nagły jej wzrost. Jutsu to pozwala nam na regeneracji komórek nawet do 1000 razy szybciej. Potrafi wyleczyć wszystkie śmiertelne rany. Jednorazowe użycie postarza użytkownika, skracając czas jego życia o 5 lat.
Offline