D
Nazwa Techniki: Kubiken Opis Techniki: Jedna z najprostszych technik Kenjutsu ,jeśli jesteśmy w posiadaniu sporych rozmiarów miecza z łatwością wykorzystujemy jego ciężar podczas wykonywania cięcia dzięki czemu nasza siła uderzenia znacznie wzrasta ,technika może i proste lecz nie raz może zaważyć na zwycięstwie.
C
Nazwa techniki: Iaidou Opis: Technika używana przez posiadaczy ostrzy, które nie przekraczają rozmiarami broni półtora ręcznych. Jest to tzw. Błyskawiczne Dobycie Miecza. Polega na bardzo szybkim wyciągnięciu miecza i zadania 1-2 ciosów. Im wyższy poziom Kenjutsu, tym technika staje się szybsza - w rezultacie pozostaje niewiele czasu na reakcję przeciwnika, który może zobaczyć jedynie wysuwanie i wsuwanie ostrza do pochwy.
Nazwa techniki: Ken Rendan Opis: Użytkownik wykonuje sekwencję uderzeń, które mogą, ale nie muszą ciąć przeciwnika. Poraniony, lub zdezorientowany na końcu otrzymuje mocny, prosty cios w tułów, który powoduje obfite obrażenia.
Nazwa techniki: Kumo-Ryū Mikazuki Kiri Opis: Użytkownik wykonuje bardzo szybkie i szerokie płaskie cięcie w kształcie półksiężyca, może służyć ono również do obrony pozwalając odbić kilka ataków na raz.
Nazwa techniki: Kumo-Ryu omotegiri Opis: Jedno z szybszych i bardziej efektownych cięć jakie może opanować chuunin. Użytkownik wykonuje szybki atak z lewego ramienia na prawą nogę i przecinając przeciwnika w skroś... Cięcie jest wykonywane pod odpowiednim kątem by trudniej było je zablokować nawet doświadczonemu szermierzowi.
Nazwa techniki: Kuro Tatsumaki (Wymaga współpracy dwóch/trzech osób) Opis: Z pomocą dwóch osób/klonów i ostrzy dzierżonych przez nie w obu dłoniach jesteśmy wstanie wytworzyć zabójcze tornado. Jeden z sojuszników, lub klon wskakują nam na ramiona (lub na odwrót) i wtedy zaczynamy się kręcić wokół własnej osi. Oczywiście spotkanie przeciwnika z takim tornadem zakończy się licznymi ciętymi obrażeniami. Możliwe jest wykonanie techniki z jedną osobą, ale wtedy nasz atak będzie o wiele mniej zabójczy.
B
Nazwa techniki: Hadan Opis: Jedna z najpopularniejszych technik samurajskich służąca do obrony lub błyskawicznego ataku. Shinobi w mgnieniu oka wyciąga miecz (choć najlepiej sprawdza się sztylet) z pochwy wykonując tym samym cięcie skierowane w górę. Mało osób zdoła przewidzieć taki ruch, a jeszcze mniej uniknąć.
Nazwa Techniki: Kenryuutou Opis: Technika suplementarna dla każdego wojownika Kenjutsu. Dzięki zdolności wdrażania chakry do miecza, użytkownik poprawia siłę, intensywność i jakość cięcia, przez co w poszczególnych pojedynkach jest w stanie zwiększyć swoją szansę na wygraną. Technika podobna do tych z rodzaju Hien, ale wydaje się mieć większą intensywność od standardowej techniki ninjutsu. Technika ta potrafi zwiększyć zasięg katany nawet dwukrotnie, a także nieznacznie zmienić jej kształt wzdłuż płaszczyzny ostrza (np kształtując je na ostrze przypominające wielkie ostrza zanbatou, topory, jednak niemożliwe jest wykonanie tego w poprzek ostrza by ukształtować obuch - tak może tylko jeden z mieczy 7MM). Możliwe jest także po przez machnięcie wysłanie chakry w formie ataku dystansowego, o dużej szybkości i sile penetracji. Siła takiej fali bez problemu kruszy beton.
Nazwa Techniki: Kumo-Ryū Uragiri Opis: Technika Kenjutsu która pozwala nam wykonać płaskie i dosyć szerokie cięcie, jednak jej trikiem jest to że naprawdę zamachując się wykonujemy atak za swoimi plecami.
A
Nazwa techniki: Mikazuki no Mai (wymagana technika Kage Bunshin) Opis: Technika może zostać wykonana gdy posiadamy miecz, bądź inną broń białą. W czasie ataku tworzymy setki nieruchomych iluzji, które zanikają tuż po sobie dając efekt wielokrotnego ataku. W rzeczywistości, po bądź w trakcie ataku shinobi wykonuje swój - prawdziwy. Koszt chakry jest tym większy im dłużej będziemy utrzymywać technikę - wymaga to większej ilości wyprodukowanych "klatek".
Nazwa techniki: Oborozukiyo Opis: Technika wykorzystuje ostrza nie dłuższe niż standardowa katana. Użytkownik techniki wykonuje szybki ruch miecza przypominający kolisty ruch, co powoduje powstanie małego obrazu mylącego przeciwnika - wygląda to tak, jakby miecz sunął po powietrzu, przez co widzimy kilka, a nawet kilkanaście obrazów ostrza. Wtedy użytkownik wykonuje cięcie, a dzięki wcześniej powstałej iluzji mieczy - przeciwnik nie jest w stanie przewidzieć z której strony padnie cios.
|